ThereseStrid

Minnet!

Va fan kom på en grej sen i helgen. Men jag vet inte om det är ett riktigt minne eller något jag har drömt bara?!
Jag var ju nykter så jag börjar känna mig lite vilsen nu när jag inte vet om det är sant eller inte?!
Skulle nog behöva ha en bandspelare på mig dygnet runt för att kunna komma ihåg om jag har sagt vissa saker eller inte!!
Galet trött man blir på sig själv i såna här fall! :S

Om 14 dagar och 4 timmar så går jag på semester i 10 dagar! Ååå vad jag längtar! Jag räknar ner varje dag för att jag vill att det ska gå fortare!
Skönt att jag inte har så många förmiddags pass tills dess oxå, för i morse så var det svårt att komma upp alltså!
Minns inte sist jag var så trött! Och jag som helst egentligen vill jobba förmiddag för att ha eftermiddagen och kvällen fri. Men jag måste ha totalt vänt på dygnet nu och känner att sovmorgon är så jäkla gött! Och såklart är den ännu bättre om man har sovit bra innan! :)
Sova har jag börjat göra rätt bra nu! Känns skönt att slippa vakna upp varje natt och inte kunna somna om.
Skönt att kunna sova normalt, men vore ju härligare om man kunde göra det ihop med någon oxå!
Å jag är så trött på att sova själv! Tur att jag snart sticker till Maria så jag får lite sovsällskap! :)
Alltid roligare att ha någon att prata med innan man somnar och när man vaknar på morgonen.
De är ju kul när man får höra vad den andra har drömt eller om den andra har pratat i sömnen eller nåt sånt! Haha.

Nu ska jag ta tag i jobbet här! Se hur långtråkigt det blir idag mitt ute i skogen! :(

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: