ThereseStrid

När man pratar..

om trollen..
Klockor!
Nu har jag hittat ett armbands ur som jag vill ha. Efter att ha fått sett Marias fina klockor så blev jag så jäkla sugen på att köpa en själv. Alltså en riktig klocka för en gångsskull!
Men så har jag kollat på massa och jämnfört, hittat en jag tror jag skulle trivas med, men så står det att den är 40 mm i diameter. 40 mm är lixom lika stort som min handled! Undra om det kommer se knäppt ut om det största på klockan är lika stort som den?!
Jag tänkte ge mig iväg på klock jakt i morgon kanske och be att få prova några i olika storlekar för att utesluta vissa kanske.
Men visst kan det va snyggt med stora klockor på tjejer, men kanske inte så stora så det ser fånigt ut? Haha!
Om ändå lite av kroppens övriga fläsk ville sätta sig på mina handleder istället! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: