ThereseStrid

Nööörge

Är framme hos Maria i Jessheim nu resan gick bra och jag tog med passet ifall att oxå man vet ju aldrig med Norge ;) Haha! (Internskämt!) Ligger och slappar och tänkte sova en stund innan Maria slutar jobbet! :)
Ikväll ska vi mysa till det med tacos och chips och dip och fixa iordning det sista inför i morgon :)
Det ska bli såååå härligt! Känns som jag kommer bränna alla mina pengar typ första timmen när vi kommer till London, jag vill köpa allt just nu! Haha. 
Hoppas jag inte har glömt att packa ner nåt iallafall, jag vet att jag glömde rakhyvel iallafall och jag är besatt av att alltid ha en rakhyvel så jag kommer få köpa en när vi kommer fram! :)
Nä ska somna skönt nu i Marias goa säng! 
Ha en härlig vecka! För de ska jag ha! :))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: