ThereseStrid

Oxfilé :)

Invigde min mini semester med ett resturangbesök förut med pappa.
Vi åkte till Kr.hamn och käka på The Pub, riktigt bra mat där och oxfilé var inte alls dum!
Sen bara snurra runt lite där och va och handla och sånt. 
Tidigare under dagen va jag hos mamma och kolla på grejer hon hade köpt när hon var i Gbg, nästan bara massa tyger! Jag förstår inte vart människan gör av alla tyger hon köper alltså :S Haha.
Passade även på att färga min utväxt när jag var där, men såg att jag råka missa en hel del så det får nog bli en ny färgning snart igen! :) Har lite svårt att bestämma mig om jag fortfarande vill vara mörkbrun i håret.
Ska kolla runt lite på olika färger och råd fråga lite när jag klipper mig nästa gång! :)

Har inte ett dugg planerat inför helgen, skönt att inte ha några måste men ändå så blir jag rastlös så fort jag har semester! Haha.
Vet inte riktigt alls vad jag ska hitta på! Nån som är sugen på att bowla? :) Eller göra nåt annat?
Eller just de!! I morgon har jag ju förmodligen en date med Milton...............och Cathrin förstås ;)
Hoppas även vi kommer iväg en sväng till Lena och Nova! Jag har ju inte sett Nova på ett halvår så det vore på tiden nu alltså!! :)

Och 17 maj idag! Grattis Erk på din födelsedag! Och grattis alla norrmän på eran dag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: