ThereseStrid

Prosit

Halsontet har börjat gått över till snor och nysningar så det går åt rätt håll iallafall :)
Är ledig idag och har nyss käkat mat och göttar mig med en isglass nu :)
Har vart hos Lars och fyllt i den sista blomman idag, nu har jag en sittning kvar för att fixa alla små grejer som inte har läkt så bra sen är jag klar!!! 1 1/2 år senare bara :P Men den blir bra och de är ju huvudsaken! :)
Nu ska jag nog bara slappa resten av eftermiddagen/kvällen. De är ju ingen hit att va krasslig, man ska ju inte utsätta andra för de!
Får hålla mig inne tills jag är frisk :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Usch! Hoppas du blir helt frisk snart!

Du får gärna lägga upp ett smakprov på tatueringen :D



Kram och krya på dig!

2 Therese
skriven :

Tack :)

Bild på en del av tatton kommer när jag får hjälp att ta bild på den :) Hela kommer jag lägga ut när den är helt klar :)