ThereseStrid

Serier och udda människor!

Jag har en liten extra kärlek till udda människor!
En del udda människor är inte alls min typ men vissa andra kan jag inte släppa alls!
Helst är det ju påhittade figurer oxå som jag får syn på när jag ser på tvn eller på filmer.
Min nya besatthet är Sherlock Holmes i serien med samma namn.
Jag älskar hans tänk, han sätt att bete sig och ja allt!
Samma sak var det med Saga Norén i serien Bron.
Jag vet inte om andra människor inte alls förstår sig på dem, jag kan sitta och asgarva för mig själv för de är så klockrena!
Men undra hur andra upplever dem? Jag kanske ser sånt andra inte tänkte på? Aspergers syndrom har väl dom båda och jag tvivlar inte på att jag har fått en stänk av det oxå!
Ikväll är det serie tajm igen! Sherlock Holmes och Hart of dixie! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

2 Maria
skriven :

Jag ÄLSKAR Sherlock Holmes! Den serien är helt otrolig! Tummen upp! :D

3 Therese
skriven :

Ja men eller hur!! :D

Jag blir så ledsen när jag kollar klart på alla avsnitt som finns för fort! Längtar tills det kommer fler! :)