ThereseStrid

Slapp söndag!

Inledde söndagen med att sova till typ 11! Rekord för mig!
Sen upp och till Maxi en sväng och handla lite (kom även på nu att jag glömde påsen i bilen!).
Fick för mig att det kanske var dags att ta tag i den där biltvätten nu som jag tänkt göra i några veckor.
Så nu är bilen renare, inte ren!
Jag hatar att tvätta bilen, jag är pedant med mycket men med just utsidan av bilen är jag inte så noga med. Alla som känner mig vet ju även hur mina bilar sett ut. :S Haha.
Men nu blev det bättre iallafall efter 2 rundgångar med avfettning och 2 rundgångar med bilachampoo.

När jag var klar med tvätten och ändå var i närheten av Ölme så fråga jag Emelie om vi skulle ta en glass i Kr.hamn så vi drog ut i Skärgårn och mumsade mjukglass :)
Efter de blev det några vändor på stan och konstatera vilken trist stad Kr.hamn är. Jag är glad att jag kom därifrån men såklart saknar jag alla mina vänner där! Tur att man kan åka över när som helst och hälsa på! :)

Är nu åter hemma efter en aktiv eftermiddag och ska tag i tvätten sen igår och en rejäl dusch då mina naglar är svarta efter biltvätten :) Sen får de bli mat och soffan! :)

Nu är min bil vitare än Jockes som står där bak! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: