ThereseStrid

Snart snart snart..

Dags att åka hemöver om en halvtimme! Om jag längtar efter att få sova i 6 timmar i sträck! :)
Hoppas alla djur håller sig inne i skogen när jag ska åka hem så man slipper några oväntade överraskningar!
Igår såg jag råddjur på 3 olika ställen på väg till jobbet och så länge de går långt ute på en åker gör det mig inget men när de kommer upp precis brevid vägen så är det inte lika roligt! :S
Men det är bara att ta på pensionärs brillorna och ta de lite extra lugnt :)

I morgon är det dags för den sista diamantslipningen i mitt ansikte för den här omgången och de ska bli intressant att se hur mina ärr ser ut om några veckor!
Jag märker ju redan att de har blivit mindre röda och de var ju det som var meningen med det hela! :)
Hoppas att de blir bättre under sommaren oxå så man kanske inte behöver behandla så många gånger efter det :)
Har även beslutat mig för att byta hudvårds serie då jag inte är helt nöjd med den längre, den har hjälpt mig men tyvärr börjar jag få acne igen :S
Ska gå tillbaka till Clinique som jag hade i höstas och testa om de funkar igen!

Men nu kom visst de sista tåget! Så strax är de hemgång! :))
God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: