ThereseStrid

Sooool!

Sitter och gassar i solen och lyssnar på musik!
Termometern är i botten så jag gissar att det är säkert 50 grader i solen så jag är glad att det fläktar på min balkong :)
Väntar på att syrran och Kenta ska höra av sig så ska vi grilla senare :) Fick lite tips av Erika nyss på grillade godsaker så man kanske skulle passa på att testa det :)

Maskinen igår spelade bra! Men jag har verkligen insett att jag typ aldrig igen vill gå på en konsert eller krog som har 18 års gräns!
Jag känner mig tokgammal och bitter men tacka vet jag 23 års gräns på krogarna!
Vilka jävla snorungar som var ute igår!
Och jaaa jag vet att jag själv har vart en av de där, men man växer väl upp! Även fast det inte märks alla gånger ;)
Men iallafall så tröttna vi på Nöjes vid halv 1 i natt och drog. Jag var lite sugen på att dra vidare men avstod och åkte hem och la mig istället och det är jag glad för idag!
Har vart hos mamma, familjen Håkansson/Nyberget i Sunne och förbi hos Carro och Kenta en sväng och sitter nu i solen som sagt!

Härlig sista dag på ledigheten! Jobb 3 dagar igen sen helg! Synd :)

Frasse låg ute och njöt idag i solen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Haha! Ja visst är det jobbigt med snorungar, sånna som jag! Känns som om jag är 35 år gammal, stör mig på allt som är under 25 år på krogen!