ThereseStrid

Taxitaxi

Hmmmm gick och la mig vid kl 4 i morse och vaknar nu och känner mig ändå rätt pigg?

Kvällen igår var gör trevlig! ;) Mycket snack, trevliga tjejer (som jag glömde ta kort på! Tog 1 kort tror jag) och gott tilltugg!! Ida kan verkligen sin grej så hon gödde upp oss fint så jag tror alla mer eller mindre rulla ut :)
Taxi-Therese skjutsa hem Daniella till Herrhagen först sen bar det av mot Årjäng med Linda och sen till Säffle med Maria :) De va faktiskt kul att köra igår och de gjorde mig ingenting, efter en redbull så kände jag mig rätt pigg och resan var ju över efter typ 3 timmar så :)

Jag hoppas på att kunna somna om nu och kunna vara vaken ikväll efter som jag ska jobba natt i morgon så de vore gött att kunna ställa om sig lite.

Så ha en fin söndag i det härliga vädret nu! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: