ThereseStrid

Toa besök...

Vad är det för fel på folk?!
Speciellt på brudar/fruntimmer som jag har fått för mig är renligare än killar/karlar?!
Om jag har vart på toa, gjort nummer 2 (OCH NEJ TJEJER HAR INTE ROSA MOLN NÄR DE KOMMER UR 2AN!) och sen spolar och är klar. Visst fan kollar jag väl så att det är rent efter mig då?! Och speciellt på allmänna toaletter!!
Det är så vidrigt att komma in och se vad personen innan mig hade för sig på toan! Om jag hade viljat veta de så hade jag frågat!
Och en grej som jag inte fattar, om man nu oxå lämnar locket uppe då ser man ju själv att det inte är rent! Hur fan tänker man då?!
Jag blir fan arg när jag tänker på sånt!
Om jag hade kunnat stifta en lag om toa besöken så skulle de va att fäll ALLTID ner locket efter dig och kolla så det är ordentligt rent i porslinet oxå!!
Jävla äckel päckel!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Haha! Jag går aldrig på offentliga toaletter pga det! Det är så vidrigt!! :P

2 Therese
skriven :

Ja jag förstår dig!! Jag försöker undvika det oxå om jag kan, men på jobbet då?! Va fan, jag måste ju gå på toa här när man är här i 10 timmar ibland :S

Så vidrigt!!!