ThereseStrid

Uttråkad...

Åter igen en jobbar helg! Och 4 tåg på 7 timmar blir lite lätt tråkigt!
Men har tagit med med en bok, nagellack och smink så jag har nåt att sysselsätta mig med.
Direkt efter jobbet sticker jag till Ida och firar henne! Firar med vatten idag medans dem andra tar vin.
Men med en förkyldning och en arbetsdag i morgon igen så känns vatten jäkligt bra faktiskt! :)
Ska bli härligt att träffa lite gamla klasskamrater igen och umgås! Har verkligen sett fram emot den här kvällen nu! :)
Ska även bli roligt att umgås med Linda och Maria lite extra eftersom jag agerar taxi hem åt dem i natt oxå, så jag hoppas inte de går in allt för hårt på vinet så de somnar ;) Haha.

Hoppas ni oxå får en bra kväll och hoppas vädret blir bra! Livet känns ju iallafall liiiite roligare om det är sol ute!

Tjejerna


och såklart,
älskade Linda!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: