ThereseStrid

Händer inte mycket!

Livet går upp och ner som alltid.
Just nu är jag bara så jäkla trött, kan sova i tid och otid.
Och jag är för jämnan sugen på onyttig mat, godis och annat!
Sover bort hela dagarna, dygnsrytmen är helt knas och jag är konstant trött.
Och jag äter allt annat än bra mat, middag idag bestod av en halv låda glass.
Som alltid så måste jag ta tag i detta, men som alltid så skiter jag i det.
Det går över. Vissa perioder sover man mer, vissa mindre.
Men skiftgång vore skönt att slippa ibland, samtidigt som det är jäkligt skönt att va lite extra ledig :)
Dela som alltid!
 
Funderar på vad man ska göra med livet.
Ska man flytta på sig? Ska man söka nytt jobb? Ska man leva jätte fattigt för att sen unna sig allt man vill ha?
Va fan ska man göra?
Tankarna är så många så det bara yr sågspån i skallen just nu.
Men jag sållar, det jag verkligen inte orkar tänka på är inte med. Det har jag tagit bort från mig och vill inte tänka på i onödan.
Energi tjuvar kommer det alltid att finnas och oftast är det vi själva som gör så att de finns kvar. Det är vi själva som måste klippa banden för att slippa.
Just nu skulle jag vilja klippa banden till den granne som har en sån jäkla hosta som hörs mellan väggarna, en av grejerna jag stör mig extremt mycket på är folk med hosta, det är sjukt jobbigt att lyssna på.
Svammel.. Men jag lever för tydligen är det många nyfikna som är inne men inte har något att läsa!
 
Och kära M, sängen står obäddad fortfarande, dörren är alltid öppen här på Ölme! ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: