ThereseStrid

Måndag måndag måndag! Härliga jävla måndag!

Första arbetsdagen idag för veckan men inte den sista.
Har fått en del gjort på jobbet och kan nu jobba på hela Frykdalsbanan.
Känns kanon att klara av nya stationer och bli tillgänglig till ännu fler! :)

Ska strax stänga mina blå för klockan ringer 04:25 för ännu ett pass, i morgon står det Karlskoga på schemat.
Men som vanligt rullar ett avsnitt av Hart of Dixie i bakgrunden, den serien har betytt mycket för mig det senaste året.
Den får mig att glömma för stunden och bli lycklig och glad! :)
Serien får mig att somna till de härligaste karaktärerna, Zoe, Lavon, Wade :)

På onsdag blir det fin middag!
Och jag är hungrig redan nu! ;)
Som jag längtar! Ska blir riktigt roligt att ta en sån grej mitt i veckan för ovanlighetens skull! :)

Skulle uppskatta om folk slutar ljuga och bete sig som svin.
Tänker ni nu, men vad är du då?! Tror du att du är Guds bästa barn?!
Nej det är jag verkligen inte!!
Men jag är förhoppningsvis en ärlig vän som jag hoppas mina bästa vänner kan lita på till fullo.
Alla tröttnar vi på varandra i vissa situationer och går skilda vägar, men man kanske kan tänka längre än vad näsan räcker och inte såra andra människor medvetet!
Jag kan säga att jag har betett mig som ett svin och lärt mig av det många gånger.
Hoppas vissa andra människor oxå gör det!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: