ThereseStrid

Nu är det dags!

Har inte skrivit något alls här under sommaren, dels för att jag har tröttnat och för att jag inte har haft några ideér.
Men tänkte att för er få som läser kan jag skriva några rader.
Sommaren har vart bra, vädret har vart super! Hade velat haft bättre väder på min semester men kan ändå inte klaga.
Har vart på några små utflykter och gjort det jag har velat gjort.
Spenderat oerhört mycket pengar! De mest väl spenderade pengarna har vart på mina solglasögon med styrka i så att jag ser något även när det är sol ute och min nya soffa. 2 grejer som jag är super nöjd över!
Jag har vart på bio, såg Håkan Hellströms film "Känn ingen sorg" kan rekomendera den filmen till alla även fast man inte lyssnar på hans musik!
Har fått syrran att äta sushi så nu hoppas jag på fler sushi luncher fram över.
Har glatt mig åt alla härliga (och jobbiga) stunder med Nickie, tänk att ett litet barn kan låta så mycket.
Har ätit alldeles för många super goda glassar från Carli! (Tänk om man ändå hade kommit på den där intervjuen som de ringde och erbjöd mig, min kropp skulle förmodligen bara bestå av glass och godsaker då!)
Har vart på Liseberg och spelat upp 300 kronor för att vinna en påse chips.
Gjort den årliga sommar resan till Ullared och spenderat en nätt summa på 2600:- på jag vet inte vad riktigt :)
Somnat i solen och blivit tokröd. (Och jag som aldrig bränner mig! Tssss..)
Blivit vuxen nog att börja med solskyddsfaktor även i Sverige.
Och gjort en liten god gärning och gett ett litet bidrag till Rädda Barnen.
 
Summa summarum sommaren får 4 solar av 5 möjliga!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: