ThereseStrid

Byta?

Jag har funderat på om jag ska byta tandläkare från Folktandvården till en privattandläkare kanske.
Det är sällan jag är och gör något med mina tänder (om det inte blir något akut). 
Jag går på undersökningar vart 3dje år ungefär, men nu när jag var iväg sist på en sån så bad jag om att de skulle kolla så jag inte biter snett eller gnisslar tänder typ för jag har sett att de är ojämna fram nu. Sköterskan verkade inte höra och bry sig. Inte fick jag någon hjälp då.
Gången innan det bad jag om prisförslag på tandblekning eftersom jag tycker mina tänder är gula nu.
Nej det fick jag inte heller för det behövs inte för mig.
Kommer jag få hjälp med detta hos en privattandläkare? Är det värt pengarna?
Hur mycket dyrare är det att gå hos en privat än hos Folktandvården?

Och jösses vad jag är glad över att få jobba "normala" arbetstider den här sista perioden innan semestern! Slippa alla nätter! Jag gillar inte alls att jobba natt men för- och eftermiddag funkar! Jag sover bättre och mår bättre!!
Nu blir det att hoppa upp och gå ut på en promenad och sen leta reda på någon födelsedagspresent på stan! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese
skriven :

Du hade inte vart i Californien va?
Gillar vi USA blir det nog Florida nästa gång, man måste ju se våda sidorna!:)

Såg inte till er på hockeyn. Bra match!