ThereseStrid

Har bara en sak i huvudet just nu.

Det enda jag tänker på när jag är vaken är vid vilken strand jag sitter på om mindre än 2 månader, eller exakt 50 dagar.
Det blir en minnesvärd resa hoppas jag och som jag har drömt om länge!
Erika säger att jag har tjatat om detta i minst 10 år, att jag vill åka till USA.
Just denna resa som blir nu kommer inte bli just en USA resa för mig, utan vi kommer befinna oss i Florida och åka runt lite där. Vi har inte så gott om tid men viljan finns att vi ska försöka se några olika städer iallafall och jag tror vi kommer vara nöjda med det lilla!
Någon gång i framtiden vill jag ju åka till väst sidan av USA och titta på allt där och även någon gång till NY.
Men det finns fler år till det och fler drömmar, vi får ta en i taget!
Men det blir väldigt intensivt när jag ska göra något eller gillar något och just nu är det bara Florida, Florida och Florida.
Jag vill veta allt! Och framför allt jag vill dit helst idag! :)
Men snaaaaart!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: