ThereseStrid

Önsketänkande

Eftersom jag är så grymt otränad och ogillar allt som har med tränig att göra så försöker jag smita undan den med de mest patetiska ursäkterna jag kan komma på.
Det är några människor som gång på gång försöker få med mig på aktiviteter och olika sporter, jag har oftast en ursäkt för jag tycker att det är jobbigt och trist att röra på sig.
Men igår slog jag på stort, jag tog en promenad med syrran vid lunch tiden, vi var ute ungefär en timme, sen hem och laga mat och åt lunch.
Jag övervägde noga om jag skulle simma eller inte oxå, simning blev det och jag tog till och med en promenad dit och hem.
Vägen dit var jobbig till en början och jag hade ont i benen av bara helsike.
Simmade några längder, vet inte hur många men simmade ungefär 25 minuter för jag va så trött sen.
Och så trodde jag att den långa vandringen hem skulle börja sen. Men tänka sig att den var lättast på hela dagen!
Gick i bra tempo hem och väl hemma hamna jag på soffan där jag spenderade kvällen ihop om att dagen idag skulle bestå av en jäkla träningsvärk.
Hmmmm nu till problemet, det enda stället jag har ont på idag är under revbenen?!
Kan ju alltid hoppas på att allt annat på min kropp är så jäkla tränat så det känns någon annanstans? ;)
Önsketänkande är alltid härligt! Hahaha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: