ThereseStrid

Nästan 8 timmar

I natt sov jag igen all sömn jag missade i helgen, sov nästan 8 timmar i sträck och de var välbehövligt!
Eftersom jag jobbar natt vissa helger och det går dåligt med tåg så kan jag faktiskt sova lite på jobbet.
Men det blir aldrig bra sömn, man sover någon/några timmar lite då och då, men man är ändå för pigg för att sova när man kommer hem sen så det blir att man struntar i det och tar igen all sömn någon dag efter, som idag istället!
Ligger fortfarande kvar i sängen just nu, men har vart uppe en sväng och tvättat alla mina smink penslar och nu funderar jag på om jag ska sova någon timme till eller gå upp? Har inget direkt att gå upp till så jag vet inte?!
Ser ut att bli en fin dag, blir nog en promenad till badhuset sen och simma lite efter lunch.
Gött när all snö smälter bort och de sopar gatorna! Som jag längtar!
Blir så mycket lättare att ta sig ut på promenader då!
För något måste göras, när man har tjockis jeansen på sig för att man knappt kommer i något annat och man får en kommentar om att "jag tyckte byxorna satt bra på dig" då är det ett tecken på för mycket sötbröd! ;)
Smal jeansen hänger i garderoben och väntar på att bli använda, vi får väl se om vi lyckas bli tajta med varandra igen!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: