ThereseStrid

Den du inte ser

Nu har jag ätit marknads nougat så jag har ont i magen! :) Men det känns som en härlig söndag, har slappat hela dagen och tänker inte göra ett skit ikväll heller!
Det enda negativa med denna dag var väl att solen var framme men tyvärr var blåsten värre så det blev inte lång stund ute på balkongen. Men man kan inte få allt!
Hoppas på mer sol om en vecka! :)

I morgon ska jag äntligen få träffa Linda som jag inte har hunnit träffa på hur länge som helst känns det som!
Saknar verkligen att inte ha mina närmsta vänner inom gång/cykel avstånd!
Vore så jäkla skönt att bara kunna knyta på sig skorna och gå till ens kompisar och umgås. Nu måste jag alltid sätta mig i bilen och åka till dem, allt från 2 mil till 25 mil typ.
Men tur att man kan ses ibland iallafall! :)

Nej gud va trött jag är! Tror att hela förra veckans jobb och ingen sömn kommer nu! Äntligen får man sova ut igen på natten! 4 pass kvar nu sen ledigt!!
Nu ska jag lägga mig och läsa, har börjat på Mari Ljungstedts böcker så ska läsa alla i ordning nu så jag har något att plöja igenom nu i sommar! :)

Ha en härlig söndag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: