ThereseStrid

Pusslar

Känner mig lite halvt handikappad när folk försöker få tag i en och det inte går för det inte finns någon mottagning här ute i skogen på mitt jobb. :S
Har läkartid idag och fick ett sms om att jag fått ett nytt meddelande i röstbrevlådan från min läkares nummer men jag hör ju inte vad de säger när jag ringer upp och ska lyssna av de :S
Fick ringa ett annat nummer och kolla vad det var om, hon var sjuk så va tur jag fick tag i dem så jag slapp sitta där i eftermiddag och vänta på någon som inte skulle komma :)
Känns gött att jag kan åka och simma nu i eftermiddag istället, skulle ha blivit så jäkla sent men nu hinns det med direkt efter jobbet! :)
Har legat på latsidan och inte vart och simmat sen förra veckan så det är dags att ta tag i detta nu igen.
Men är nöjd över mig själv att jag iallafall simmade några gånger i veckan eftersom jag köpte ett månadskort förra månaden och ska förnya det nu.
Jag hatar ju allt som har med träning att göra, omotiverad som tusan och tycker det mest är tråkigt och jobbigt, men simning funkar för mig! :) Dock så hade det ju inte gjort något om de hade byggt ut badhuset lite till när de ändå höll på eftersom motionssimmet har 2 längder att röra sig på ibland och man får simma om massa och trängas.
Det är jag och pensionärerna där! :D
I morgon blir det Göteborg igen! Tycker om Göteborg och skulle nog kunna tänka mig att bo där om jag var tvungen flytta någonstans. Men ska dit en snabbis i morgon, pappa ska till sjukan så medans han är där tänkte jag hälsa på moster om hon har tid :)
Det blir inte direkt någon vecka med sovmorgon nu men får sova ut kanske på tisdag nästa vecka och ta igen allt då :)
Nu ska jag börja lägga ett pussel jag har med till jobbet, köpte 3 stycken när jag var ner till Ullared för 2 veckor sen, har bara 1 kvar nu. Får se vad man kan hitta på att roa sig med sen på jobbet :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: