ThereseStrid

De var ju ett tag sen..

Som bloggen funka. Jag trodde det var på min dator den bara inte funka först men sen kom jag ju på att det inte funka för någon när jag insåg att det var så dåligt med uppdateringar :D
Helgen har vart nykter, har en jääävligt bra karaktär i lördags alltså. He he. Hamna i Rudskoga på fest och var även i stan en snabbis, de var skoj att se lite gamla skolkompisar och så i Rudskoga, inte varje dag man gör de :)
Sen vart de ju att åka in till stan och hämta Stefiz och de, han ställde ju på mig om att gasa så javisst tänkte jag och där sluta den resan. Har fett dåligt samvete, men hoppas de inte är nåt värre fel bara!!
Har vart i väg och hämtat Jocke i dag, nu är han äntligen fri för alltid och de ska vi kompisar se till att han blir oxå hoppas jag. Jävla idioti att hålla på med skit bara ju :) Så vi har vart runt och kollat lite i stan och så, vi kom ju hem vid 10 så vi var hemma riktigt tidigt och de var skönt :)
Nu är det drygt en månad kvar innan Erk kommer hem oxå. Kommer bli sjuk gött. Det känns inte som vi är lika nära vänner typ när hon är där uppe, men jag förstår ju att hon inte har tid med mina problem alltid men som tur är så pratar hon ju med mig några gånger i veckan iallafall. He he. Men längtar grymt mycket till Valborg, de kommer nog bli skoj iallafall :)
Fick en stor jävla chock i dag när deklaration kom alltså, men vi får väl se om det är rätt eller fel, jag gissar på lite fel men som sagt vi får se! Hoppas på det bästa iallafall!!
Nej nu ska jag se på "Underbar och älskad av alla" så jävla rolig film, sen kanske det blir Kr.hamn en sväng :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese
skriven :

mats sa nått om att dom hade skickat in nått försent till skatteverket, så jag är rädd att deklarationen kan va lite galen :/