ThereseStrid

En idé bara.. En ganska bra idé faktiskt..

Jag kom på en sak i går kväll, om jag börjar dricka jätte mycket öl, typ köper 16 st öl burkar varje helg så måste jag dricka upp all öl så att jag sedan måste gå och panta burkarna så att jag har råd med en liter mjölk sen dagen efter. Då är ju slutsatsen att jag får nog jävligt kul dagen före och sen har jag faktiskt råd med en liter mjölk dagen efter utan att behöva leta efter alla 50-öringar i mitt hem.
Visst låter det smart?! :D Jag vet jag är ganska smart!
Men tyvärr är det nog bara jag som tycker det. Ha ha.

Det blir nog ingen film kväll i kväll ändå, har lovat att köra syrran och Päron och de är ju alltid lika kul. Mohaha.
Sen vet jag inte vad man ska hitta på, men antagligen som alltid annars blir det nog att ragga lite ;) Har ju inget vettigt liv så varför kan man inte göra det ännu ovettigare? :)
Undra vad man ska hitta på under dagen nu då? Har redan tvättat 6 maskiner och vart och solat. Nu sitter jag bara här och är fast i "Kungen" spelet, jag blir ganska beroende av såna där spel i perioder, mycket jobbigt! Ha ha.
Nej nu vill jag ha en sån där stor behövlig kram, vem är villig? Ha ha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: