ThereseStrid

Härliga söndag..

Ja då var det söndag igen den kommer nog bestå av att tvätta, gå till mamma och ge Nikki medicin och film typ. Har inte lust att göra ett skit :)
Fast jag kanske ska laga mat oxå, de kan ju vara bra att göra de eftersom man jobbar i morgon.
Ja men annars händer det inte mycket!
I går var en trött dag kan jag lova, gjorde inte många knop då inte. Blev väl som vanligt att man somna i soffan vid halv 12 eller nåt, men det var himla bekvämt så jag klagar inte!
Nu har halva April månad gått oxå, tycker att det går sjukt snabbt och jag hänger inte med för 5 öre! Snart Maj och sen är det sommar på riktigt, FÖRHOPPNINGSVIS!
I går kväll var en depp kväll kändes de som lite, undrade för mig själv varför jag inte hittar på nåt? Varför jag inte går ut och har kul? Varför jag inte bjuder hem folk och sitter här och har skoj?
Orkar inte ta tag i saker utan bara sätter mig och dagdrömmer och tror att allt löser sig själv.
Nej stanna tåget, jag vill kliva av!
Men den som har gett sig in i leken får leken tåla.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jocke
skriven :

Hejsan!

Tror Du att blogg.se läggs ned?

http://vastertorp.blogg.se/1208042194_snart_slutbloggat.html

Jocke

2 Marie
skriven :

Gomorron hoppas du sovit gott, ha en bra dag idag =)