ThereseStrid

Jävla spel..

Har suttit och spelat Råttatouille på ps2 ett bra tag nu, men har fastnat på en grej nu så nu blir de paus en stund, blir ju så himla sur när jag inte klarar av banorna :P Spela Simpsons förut oxå en sväng men där fatta jag inte ett skit så jag gav upp efter typ 5 min :)
Bra tålamod jag har. Ha ha.
Helgen har ju vart nu oxå, himla skön helg faktiskt, grilla i lördags även fast de inte var nå gott så var de ju kul i typ 5 min iallafall, roligaste var väl att ringa och väcka alla på morgonen iallafall :)
Sen var jag med Emelie och Lovisa på lördag kväll och bara satt hos Lovisa och prata massa, trevligt!
Drog ju även några varv på stan med Emelie oxå och lyssna på lite Johnny Cash :D
Jag och Emelie drar ner till Gbg på torsdag ska gå på stan och kika och umgås lite, sen sover jag hos moster och sen drar jag hem igen på fredan, de blir en snabb sväng att åka ner och hälsa på men de är rätt skönt de med!
Nu är det bara en vecka kvar tills Erk kommer hem oxå, har ju gått sjukt snabbt ändå.
Hon har lixom vart borta i 5 månader ganska länge ändå. Men har ju iallafall träffat henne några gånger under den tiden.
Hoppas på att jag får reda på när jag får börja jobba denna vecka men man vet ju aldrig, skulle ju va gött om man fick börja redan nästa vecka eller nåt, men får se som sagt!
Nu ska jag se på "27 Dresses" hoppas den är bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: