ThereseStrid

Kursen på g :)

De ringde från mitt nya jobb i dag och sa att jag får börja kursen tidigare :D Så i morgon, tisdag och onsdag ska jag vara i Örebro :)
Känns rätt skönt så att den är avklarad sen och man kanske kan dra igång med jobb så snart som möljigt! Jag kommer tacka ja till allt. Ha ha.
Har vart i Sunne hos syster i dag för Robban fyllde år, var mycket trevligt denna gång! Alla barnen var jättesnälla! :D
Robban åkte ju med oss från Väse och upp till de. Det är sjukt vad stor han har blivit alltså, jag har inte riktigt fattat det än jag, 16 år lixom. Han är ju nästan lika gammal som mig ju! Ha ha. Minns när jag fyllde 16, galen födelsedag alltså. Det var tider de :D
Nu börjar "Andra Avenyn" så det ska jag se, sen ska jag sova, ska ju upp ganska tidigt i morgon så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: