ThereseStrid

Mat vore nåt de..

Ja tänk om jag hade haft lite mer pengar nu så jag kunde ha köpt något riktigt gott som jag är sugen på!
Är skit sugen på glass, choklad, paj och massa mer saker! Men har fan inte råd att köpa de just nu.
Fick reda på att vi inte kommer få lön den här veckan heller, kommer antagligen få på måndag, det känns förjävligt just nu faktiskt.
Min energi ska ju inte direkt gå åt att vara arg och förbannad på ett företag som inte gör annat än fel, men just nu är det de enda min energi går till. Jag vet att jag inte kan ringa heller för jag vet vad jag kommer få för jävla svar. Jag är så jävla förbannad på de där jävla människorna. De vill att man ska jobba för dom endast för att de ska gå plus, inte för att en annan ska göra de. JÄVLA AS!
Känner mig så jävla dålig oxå, ont i halsen, ont i huvudet, de är varmt som fan så jag kan inte va här inne knappt och så är jag allmänt orkeslös. Vill ha pengar så jag kan köpa värktabletter! Har inte en enda jävla tablett hemma, jag blir tokig, de räddar mig oftast när jag inte kan somna men i kväll kommer de bli hårt. Jävla skit!
Jag är så förbannad och sugen på att äta nåt! Åååååååååååååååå...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna
skriven :

Fyfan va glad jag är att jag slipper det där! :D Hoppas ni får den på måndag :S