ThereseStrid

Min pappa..

Skulle nog ha vart en av deltagarna i "Rent hus" om inte min mamma hade bott där. Ha ha.
Alltså jag fattar inte hur folk kan bo så? Och jag tycker att jag har skitit hemma!
Men de är ju tur att de finns tanter som kan hjälpa dom och göra ett tv-program av det på samma gång. De är riktigt roligt att se fan :P
I dag har ju solen vart framme, har suttit ute i ungefär 5 timmar och läst och försökt solat, men fan jag fick nästan ingen färg. Fattar inte varför inte jag får de :( Men solen är väl inte nog stark än. Hoppas de blir fint väder i morgon så jag och Emelie kan sola lite i Gbg :) Ska fika med hennes arbetskompis och gå på stan och kolla lite :)
Men nu blir det att se klart på "Rent hus" och sen duscha så gooood baaaaaj!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marie
skriven :

Jag hade aldrig kunnat bo så - riktigt snuskigt =/