ThereseStrid

Och då var det helg då :)

Fick sluta kvart över 2 i dag eftersom internet på jobbet la av och sen skulle de göra något som jag inte behövde vara med på eftersom jag är deltids personal. Så nu är man hemma 2 timmar tidigare, tråkigt med pengarna bara men orkar inte bry mig om det.
Lovisa skicka nyss och fråga när jag skulle på kursen och så för de behövde vikarier på hennes jobb och hon hade sagt att jag var ledig om de behövdes tror jag. Så man får väl se om de hör av sig, kan ju kanske jobba nån vecka om det behövs iallafall :) Så kanske man får in en fot om det är så :)
Ser på nån dokumentär om att några KKK medlemar misshandlade folk till döds, jag förstår verkligen inte hur man kan göra något sånt? Hur fan kan man slå någon som inte har gjort ett skit emot en själv? Jävla sjuka fördommar folk har mot oskyldiga människor!
Nu ska jag nog lägga mig och se på nån film, ska nog kolla på "Solstrom" hoppas den är bra :)
Nån som vill se skräckfilmerna på 6:an i morgon kväll? :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: