ThereseStrid

Örebro är en bit bort..

Ja iallafall halv 7 på möran typ :D Men när man väl kommit en bit går de ju bra!
Har iallafall vart där på kurs i dag och de gick fin fint! Riktigt roligt att få se vilka man kanske kommer jobba ihop med i sommar och så. Mitt nya jobb verkar vara ganska glassigt vissa dagar :D Men man kommer nog få bita ihop oxå! Typ när man inte sover så mycket och sånt. Men det ska nog gå bra det med :)
Min granne kom nyss in med 2 stycken bitar av en sockerkaka med något nougat klet på typ, fint gött! Men jag kunde ju inte hålla mig och tryckte i mig lite mer än 1 och är nu prottmätt!! Men man kan ju ta resten av biten i morgon bitti. Ha ha.
Funderar på om jag ska ringa moster och fråga vad de ska göra i helgen och kanske åka ner och hälsa på?! Skulle va trevligt :) Ska nog fundera på det och ringa i slutet av veckan kanske.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro Strid
skriven :

Vikken granne då??