ThereseStrid

Vad ska man hitta på?

Ja nu sitter jag hemma med en sovandes syster och har inte ett skit att göra. Erk svarar ju inte i telefon heller så jag vet inte om vi ska till K-d eller inte? Men de löser sig nog!
Vill gå hem till mor och sola oxå men frågan är ju om de verkligen är någon idé? De var bara 16 grader nu utanför mig och inte direkt nån jätte sol :( Men kanske blir det ändå om någon timme! Vore ju hemskt skönt om solen kunde vara kvar nu så man slapp att fusk sola i solarium :P
Förresten kom ju på vad jag hade tänkt att skriva om! Jag drömmer helt sjuka drömmar, i natt drömde jag att vi var några som spela ett spel, de var typ Monopol fast med massa frågor som i TP typ, och så hade ena laget lurat en tjej och typ sagt jätte svåra frågor till henne så hon kunde ju inte nånting och jag blev jätte arg och börja bråka med dom och sen hällde jag ut ett helt cola glas över dom. Ha ha. Sjukt. Sen drömde jag att jag slog till en kille med ett glas i ansiktet. Vad betyder detta lixom? Ha ha. Förmodligen att jag är rätt piss på nåt eller att de typ kommer bli bråk i kväll kanske. Ha ha.
Nej nu ska jag försöka göra en god gärning och väcka någon :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: