ThereseStrid

Volvo reklamen..

Är så jävla charmig!! :D Jag skulle fan vilja köpa en sån bil bara för designen :)
Fast tyvärr har man ju inte riktigt råd till de :P
Ska ju köpa en ny bil någon gång men har inte bestämt mig riktigt än, men lutar åt en Passat just nu. Men får se :)
Nu är det bara 1 dag kvar sen är jag arbetslös ett tag får se hur länge de blir, hoppas de inte blir allt för länge bara :S
Sååå himla gött att slippa DialOn! Men kommer sakna tjejerna alltså Patty, Therese och Elena :( Men vi kommer ju ses ändå förhoppningsvis :)
Och jag säger bara så här till Patricia, försök hitta ett nytt jobb så fort du bara kan!!!!! Du är värd nåt så jävla mycket bättre än de där skit stället.
Ni andra oxå såklart! :)
Nej nu ska jag lägga mig och se på tv, är uttråkad så de finns inte ord för de..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese
skriven :

Jag kommer sakna dej också! Men klart vi ska ses ändå. Pärlplattor och naturgodis ftw :D

2 Patricia
skriven :

gud va go du är:) saknar dig med jätte mkt, men vi syns ju så det blir nog bra:D