ThereseStrid

God jävla jul..eller??

Njaa kanske inte får lov att svära på självaste julafton, men samma sak varje år, själva jul myset innan julafton är underbart, sen kommer julafton och de blir alltid lika stort fiasko :) Klart det är kul att träffa familjen och umgås och så. Men sen kan det ju kvitta, allt blir bara jobbigt och man vill bara hem och lägga sig och kolla på tv. Sån är jag iallafall. Nu är jag iallafall hemma, sitter och väntar men vet inte riktigt på vad. Ska bort till mamma och pappa en sväng sen men det blir nog lite senare jag drar dit, får se om Robin ska med eller om han ska bort och tacka mamma för sig julklapp senare. Han fick ju en Simpsons mugg som pratar som han blev mäkta nöjd över. Hehe.
Senare i kväll blir det nog att åka ut till Austrin och dricka lite. Var ju rätt sugen på att hänga med Stefiz ut om han skulle ut men det blev inget med de i dag. Kanske får bli nån annan dag :)
Nej nu får det nog bli soffläge här ett tag.
Ha en bra jul iallafall!
Och tusen tack för alla julklappar även fast jag inte ville ha något!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: