ThereseStrid

Gosigt :)

Onsdag i dag då och det innebär att de är en dag kvar tills Robin kommer hem :) Men gissa vad glad jag blev när han sa förut att han fick komma hem redan i dag :D De andra 2 arbetskamraterna till han åkte hem igår och då tyckte han att han kunde få åka hem 1 dag tidigare och slippa jobba 4 timmar i morgon och de fick han!  Himla skönt att få träffa han redan i natt :)
Annars rullar allt på som vanligt, funkar som vanligt på jobbet, men lite små gnabb i bland där. Men de funkar iallafall så det är väl bara hoppas man kan få vara kvar nu efter den 18:onde feb!! De vore ju jävligt gött att få fast så man kan se lite längre fram i livet oxå. Men man får se som sagt, de finns ju inte allt för fett med jobb nu för tiden så.
Snart kommer mamma till mig och ska hjälpa mig att färga håret, de kommer bli mörkbrunt igen tror jag. Man måste ju få snygga till sig lite inför helgen då de är personalfest. He he. De kan nog bli skoj :D
Förresten hur kallt får det vara i en hyreslägenhet? Finns det någon viss gräns? Nån kanske vet. Nu har jag +19 grader typ. De är typ de jag brukar ha, eller +20 grader om jag har typ folk här. Tycker det är lite väl kallt jag.
Men men nu kommer nog mamma här. Bäst att sluta :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Hoppas det går bra med jobbet :) O hade så trevligt i helgen !