ThereseStrid

Har man tråkigt så har man..

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ööö, mamma, Vickan, Robban, Becca, Charlie och Robin förståds..

3. Hur lång är du?
165 eller nåt..

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hmmm Harry Potter och fången från Azkaban tror jag..

5. Vem ringde du senast?
Jocke!

6. Vem ringde dig senast?
Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jäss :) Hälsa te han från mig. Hör av dig om något skoj händer i kväll :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad det är om.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
För en timme sen..


11. Vilken ögonfärg har du?
Blå gråa eller nåt och jävla stora pupiller.. 

12. När vaknade du i dag?
Jag vakna 06:00 men somna om och gick upp 08:00..


13. Vilken är din favoritjulsång?
Favorit?? Inte vet jag..

14. Vilken är din favoritplats?
Något ställe med sol på..

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ett dike när det är blött???


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Just nu om tio år kanske jag sitter hemma och har barn eller nåt annat oväntat och delar ut julklappar.. Haha..

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inte en aning :S

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha när pappa kom hem förut i tomtedräckt.. 

19. Hur stor är din säng?
120 :( Liten alltså..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Om jag fryser med, annars utan..

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 stycken..

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara härliga Värmland!!!

24. Vilka städer har du bott i?
Kristinehamn och byn Väse.. Hahha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, men inte i sängen..

26. Är du social?
Oftast men inte jämt..

27. Vilken är din favoritglass?
Hmmmmmmm svårt jag gillar nämligen mycket glass.. Men kanske ägglikör???

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Ojjj, en bra paj är aldrig fel.. Med vaniljsås!!!!!!!

29. Tycker du om kinamat?
Japp!!

30. Tycker du om kaffe?
Aldrig, jag är inte nog gammal!!

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy eller te..

32. Sover du på någon särskild sida?
Hmm vet inte..


33. Kan du spela poker?
Jo de kan jag väl..

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jo då :)

35. Är du en beroendemänniska?
I bland så är jag det..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Samma datum vet jag några men inte samma år tror jag..

37. Vill du ha barn?
Tveksam, vet inte riktigt än..

38. Kan du några andra språk än svenska?

Nepp..

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Tror jag inte..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Min lägenhet, fast helst vill jag ju ha ett litet hus att lägga pengarna på!

42. Äger du dyrbara smycken?
Neee men de betyder mycket..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Housewives!!

44. Kan du rulla med tungan?
Jepp
 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj det är många de, men Stefiz och Krille kan va jävligt roliga.. :D

46. Sover du med gosedjur?
Nej du..

47. Vad har du för ringsignal?
Någon Pink låt..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet faktiskt inte..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Duken på bordet :) Jul duk :P

50. Flirtar du mycket?
Haha njaaa de tror jag inte :P

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej fan sånt har jag folk som gör åt mig ;D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nepp :D

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Jag håller på att läsa en nu men minns inte vad den heter :P

54. Läser du dagstidningen?
Ja men oftast på internet!

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej de är dyrt de :P

56. Dansar du i bilen?
Nee den är lite liten för de va.. Haha..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
De var nog min tidsrapport igår..

59. När var du i kyrkan senast?
I sommras..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oj de vet jag inte, men nu efteråt är jag rätt glad att jag hade Jan Dahlen :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Haha kanske 3 nätter??

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min familj som  jag fick julklappar av i dag :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yoyo
skriven :

tack:) ja det börjar likna nått nu.. hehe.. mm det är dags att vi ses nu, det va ett tag sen, träffa Lovisa på Maxi för några dagar sen, så vi får ta o ses snart.. allt är bara bra med oss.. hur är det sj då??