ThereseStrid

Trött måndag.

I dag har jag inte gjort många knop kan jag lova. Har sovit ungefär halva dagen tror jag. De börja med att jag hade ont i magen i går och kändes som jag skulle spy hela tiden typ. Men Robin sa åt mig att ta en matsked med vitpepparkorn så kanske de blir bättre, sagt och gjort där stod jag och kämpade som en dåre med att svälja de där jävla kornen, de var ingen höjdare kan jag lova. Men efter jag hade fått ner dom och en påse samarin så kändes mage rätt bra. Men sen i natt när Robin gick upp och skulle åka till jobbet så vakna jag och mådde dåligt igen. Ringde till mamma och beklagade mig och sen spydde jag lite sen var det bara att sjukanmäla sig. Så det har vart lugnt hela dagen, legat i soffan och sovit typ. Men nu känner jag mig mycket bättre så antagligen var det något jag hade ätit eller nåt. Men ska jobba som vanligt i morgon igen iallafall som tur är :)
Gjorde om lite här hemma i helgen oxå, julpyntet kom ju upp och så sen var jag på Ikea och inhandlade nytt vardagsrumsbord och soffbord, de blev jätte bra faktiskt, sen fick jag en förtidig julklapp av mamma, nytt sofföverdrag, så nu är sofforna svarta i stället för vita :) Det blev annorlunda, de såg så mycket större ut, skumt :) Ska bara köpa vitrinskåp och tvbänk i samma serie nu så allt passar ihop så kommer det nog bli lite bättre :)
Nej nu har jag ingen blogg fantasi längre, ska lägga mig i soffan igen och försöka somna. He he.
Ha det bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: