ThereseStrid

Åk aldrig merca med Krille!

Det fick jag lära mig i dag, var in till stan med han och Jocke förut och så kom vi upp på uppfarten vid nobelplan typ och där tvärstannar bilen och vill inte gå igång igen. Som tur var syrran i stan och kom med starthjälp. Sen kom vi ut till BRL och där stanna den igen men då var ju Therese där med Jockes bil som tur var. Sen fatta vi beslutet om att dra ut till biltema och köpa nytt batteri. Funka lite bättre då :D Var även en sväng på Clas Olsson och på Max och käka. Var gott men inget jag direkt är sugen på ju!
I kväll blir det film hos Jocke, blev ingen bio för det gick ingen bra.
Har inhandlat ett kilo godis i dag oxå, gissa om jag kommer frossa i godis i helgen? Ha ha.
Nej nu blir det att slappa lite sen göra sig i ordning och dra till Jocke!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: