ThereseStrid

Alla <3 dag! :)

Ja i dag är det ju alla hjärtans dag och som vanligt får man höra om att alla ska gör si och så med sina pojk och flickvänner. Aja tur att någon är lycklig iallafall. Hehe. Skojar ju så klart bara! :D
Har ju även lovat att skriva något fint om mina kära systrar, hmm kommer ju inte på nåt att skriva direkt! :P Ha ha.
Nej men ni är väl lika bra som jag antar jag. Ha ha. Nej men tack så mycket för att ni ställer upp och man kan prata med er om allt typ! Tycker om er jätte mycket! :)
Och nu något inte lika fint kanske, alltså jag har ringt till ett x antal Stockholmare i dag och massa andra dagar och fan det finns inte många av dom som direkt är över trevliga, visst alla är inte spydiga men fan det finns en hel del som är så jävla kaxiga, vad tjänar dom på det lixom?! Trötta människor!
Ha ha ringde nyss till en gubbe och så fråga jag efter hustrun där hemma och han bara "Nej du hon har sprungit och gömt sig!" Ha ha bara va? Hur kommer folk på allt? Nej nu får man försöka sälja nåt mer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: