ThereseStrid

Beslutsångest!

Fick ett mail från Liseberg i dag, jag hade kommit vidare i intervjuen! Blev kallad på ny intervju till spelavdelningen, de som har hand om 5 kamperna och sånt. Blev skit glad men som det ser ut nu kan jag inte tacka ja.
Har ju hyran att tänka på och sen hyra där nere i så fall, funkar ju inte :(
Jag har till och med drömt om Liseberg denna vecka så det borde vara menat till mig. Ha ha.
Nej men får se hur jag gör, får lämna besked nästa vecka, har ju helgen på mig att fundera.
Ny månad i dag oxå, min månad ju :) Bara 27 dagar kvar tills jag fyller år, fast jag ser inte fram emot att fylla 21. Vill inte fylla mer än 18 ju!
Nej ska försöka dra i väg några När och fjärran nu och gå hem om 3 timmar typ!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: