ThereseStrid

Det var den timmen det!

Har precis lagt på telefon med syrran, hon tjata med mig en hel timme nästan! Och jag som skulle städa. He he. Synd nu blev det ju aldrig att jag dammsög, vad trååååååååååkigt! :)
Ska iallafall byta sängkläder eller jag tror det iallafall, eller om jag kanske gör det i morgon i stället och duschar, orkar inte göra det nu känner jag, klockan blev ju så mycket.
Bara en dag och tre pass kvar till helgen nu oxå.
Inte nog med att det är helg, det är lååång-helg oxå :D Ska ju inte jobba förrens onsdag igen!
Har börjat kolla på massa gamla kort och lyssnat på gammal musik och jag längtar till sommarn så man kan ragga lite igen. Inte så som förr men iallafall åka lite raggarbil.
Nej nu har jag noll tankar i huvudet så jag tackar för mig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: