ThereseStrid

En förkyld söndag..

Ja denna förkyldning ger fan inte med sig alls! Kommer bli grymt jobbigt att sitta på jobbet nu i veckan och snora men tacka vet jag nässpray och ibumetin ;D
Förstår inte hur jag kan vakna så tidigt heller, vakna vi 8 i dag och var inte direkt trött ens, gick ändå och la mig vid 2 och somna inte förrens halv 3 eller nåt. Men känner på mig att jag kommer somna snart en sväng :)
Igår kväll blev det film ute i skogen och jag säger bara att en del har det bra! He he. Filmen "Hide and seek" var lite skum ändå, ingen film jag som jag kunde lista ut vad som skulle hända lixom.
I dag ska jag iallafall ta tag i städningen här hemma som jag har sagt för länge! Ha ha. Försöka torka golven här och damma de mesta. Hatar fan att städa nu, tänk om man kunde köpa lite svart hemhjälp ;)
Ska även hem till mamma och käka sen, tror jag skulle få fläskfilé och potatisgratäng, det börjar bli godare med åren faktiskt, har ju inte vart så förtjust i kött och sånt förut.
Nej nu ska jag lägga mig och snora lite framför "The Voice".
Lite och tänka på oxå så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: