ThereseStrid

Familjen!

Ja familjen är ju något som betyder fruktansvärt mycket, även om det inte märks alla gånger ;) (Man måste ju få retas i bland oxå) Såg ju att jag hade fått inlägg av stora storasyster och det blev ett sånt där inlägg som man bara ler åt och inte kan sluta med det. He he. Hur har hon lixom hittat hit? ;)
Prata nyss med Erk ett tag, jag är avundsjuk på henne, jag vill oxå här i från ett tag! Men min lägenhet är ju det som håller kvar mig tyvärr. Törs inte göra mig av med den, så om någon vill hyra en super bra lägenhet i Väse så säg till. He he.
Känner mig grymt duktig som inte vart ute och druckigt en droppe alkohol sen den 25 december :) Jag har nog blivit jäkligt tråkig, men tycker alkohol är överskattat just nu. Ha ha. MOOOOOORALTANT JA!
Skulle vara nyttig i kväll oxå tänkte jag, börja jätte bra med knäckebröd med leverpastej och gurka och ett glas jucie. Men sen.........................................
...........................................kom ju den stora godis skålen fram, FY!
Men hoppas det finns kvar lite tills på fredag iallafall! 
Nej nu ska jag borsta tänderna och stå framför spegeln ett par minuter innan Andra avenyn börjar kl 22 som gick vid 20 egentligen men som jag missa förut tack vare Erkoooo.  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 La familia
skriven :

Du börjar likna din mor :-) när det gäller alkohol... kanske stora syster oxå?!, den största givetvis, den enda var tre som det är ordning å reda på heheheh...:):):)