ThereseStrid

Fetistisdagen!

Grymt sugen på att köpa en semla i dag faktiskt bara för att de är fetistisdagen lixom :)
Sitter och säljer Goal och Pro Hockey nu, lite bättre än Ica Kuriren faktiskt. Ha ha. Om ni vet någon som vill ha någon av tidningarna så säg till ;)
Går lite lättare att jobba nu när man säljer lite faktiskt, fick hela 78 poäng igår, WOOOOW! Får se om man säljer lika bra i dag, skulle inte tro de men :)
Helgen kommer bli super lugn för mig del, som vanligt! Fredag blir det film med Patricia, Elena, Therese och Johanna, vi har inte riktigt bestämmt vad vi ska se än men det märks, kanske ska spela lite Buzz iallafall :D
Lördag blir det oxå himla lugnt, ska fixa lite kopior på alla betyg och intyg och sen bara typ slappa och äta godis och ladda för intervjuerna på måndag och tisdag. Fattas väl bara att min bil skulle gå sönder på nåt sätt när jag är på väg dit. Ha ha. Men snart är det ju besikting för den så vi får väl se hur det går då! Har ju inte Jocke hemma nu heller som kan laga min bil. He he.
Nej nu ska jag peppa Patricia så hon säljer skit mycket här :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sunnesyster
skriven :

Fullt upp på jobbet idag med?`?