ThereseStrid

Har sprayat sönder min näsa..

Nässpryen är nog lite stark för min näsa känns de som för i natt var den typ helt öm! Ha ha. Men det är lika jävligt än iallafall, snorar och har mig, nyser typ 1000 gånger om dagen oxå :)
I morse när jag kom upp var en av de värsta dagarna på länge, var helt trött i huvudet och sen skulle jag klä på mig och känner hur jävla mycket jag har gått upp i vikt egentligen. Sjukt mycket känns det som även om inte våger visar det så känns det ju på alla kläder. Kläder jag hade på mig för ett halv år sen är nu nästan för små. Fy fan jag hade verkligen ingen bra morgon. Men nu från och med att jag har blivit frisk så SKA jag gå ut och gå varje dag.
Har det som mål iallafall nu så får se om man kanske kommer gå ner något till sommarn iallafall.
Nej nu måste jag jobba här.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: