ThereseStrid

Hmm inte alla hästar i hagen i dag kanske.. Ha ha..

Va in till Kr.hamn och sola förut och då låg jag och tänkte för mig själv att gud vad brun jag kommer bli om jag solar ungefär varannan vecka eller så. Och då tänkte jag även att det är ju inte så farligt att sola så sällan som det är att sola ofta och de gör jag ju verkligen inte. Tjii fick jag! Kom nyss på mig själv att jag redan har solat 3 gånger denna vecka........oooooj då. Alla hästar var inte i hagen i dag, för staketet hade rasat för läääääängesen! Ha ha.
Nej nu får jag nog ta och växa upp, har fått lite plus poäng i dag iallafall när jag fick sån städ nojja och dammsög och torka hela lägenheten, fast jag fuska på några ställen under sängen, sofforna och vardagsrumsbordet. Det är ju så jävla långt ner att böja sig. Ha ha.
Nej nu ska jag hem till mig kära mor och far och äta mat som jag gör varje söndag typ och lever på deras mat och pengar! I går fick jag en hel tjuga av min pappa, fatta vad förvånad jag blev eller! Ha ha.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

ÅÅÅ din värdelösa tjockis!
Tar magen i när du böjjer dej ner o ska städa eller?? Ha ha ha