ThereseStrid

Hur ska man kunna sälja något utan säljutbildning?

Ja det undrar jag, vi på Dialon har ens inte fått nån säljutbildning på hur man ska sälja, vad man ska säga eller vad man inte ska säga. Det vore ju lättare om vi fick lite sånt och vore ju kul om man fick intyg på att man hade gått säljutbildning. Sånt är ju ganska bra att visa upp sen lixom.
 Men vad ska man begära av Dialon?!
Har iallafall jobbat i dag och de gick ju inge vidare om man säger så! Hoppas bara man får svar från något annat jobb någon gång så man skulle kunna sluta! Men man får se vad som dyker upp och händer!
I morgon är det alla hjärtans dag, har inte köpt något förutom till mamma, har inte råd att köpa mer heller tyvärr, inte så som min ekonomi ser ut just nu iallafall. Men eftersom mina systrar läser här får jag väl skriva något fint till er i morgon då :)
Jag ska iallafall ge Erks mamma en liten present eftersom Erkoo inte är hemma och kan göra det så får jag väl offra mig då :P
Hmmm det var något jag tänkte skriva tidigare under dagen i dag men nu har jag glömt bort det!
Minnet är bra men kort!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 STORA syster
skriven :

Tycker jag verkligen att du ska göra.... Skriva nått fint alltså :-) Bättre systrar kan man inte ha! Ha en super bra dag i morgon Kram!!!