ThereseStrid

"I en annan del av köping"

Jaha och nu var det söndag igen då. Och trött som bara den är jag. Körde ju syrran och de i går, var hemma första gången vid 11 och la mig och kolla på film så somna väl vid halv 1 eller nåt, sen ringde Päron och sa att de skulle hem vid 2 så då åkte man sen var jag hemma vid kvart över 4 igen och nu vakna jag vid halv 9 här. Ganska trött kan jag lova eftersom jag vakna rätt tidigt i går oxå. Jag ska nog kolla om det går att köpa nån sömntablett och prova de. För de är ingen hit att gå och va trött heller. Men jag tror jag kommer somna snart när jag slänger mig i soffan.
Syrran och Päron har fått mig att börja se på "I en annan del av Köping" och Tobbe som är med där är ju helt tokig, svär och har sig hela tiden ju. Han kan ju inte säga nåt annat än fan och jävlar tror jag. Ha ha.
Ååå jag måste tvätta i dag oxå, ska nog springa ner till tvättstugan nu och kolla om det finns nån ledig tid i eftermidda, men skulle inte förvåna mig om det är uppbokat just när man behöver tvätta. He he. Jag vet en i detta hus som behöver tvätta och tvätta sig iallafall, fy fan gick förbi människan igår och höll på att spy, hela vägen upp i trappan fick jag typ försöka att inte spy sen när jag kom in fick jag värsta host attacken. Fy fan hur kan man lukta illa utan att ens känna det själv?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Heja Tobbe!!

2 brore
skriven :

Raggare