ThereseStrid

Ingen tvättid!

Skulle egentligen ha tvättat i eftermiddag men det fanns inga tider, blev faktiskt riktigt förvånad :) Ha ha.
Men skönt då kan jag städa och torka alla golv i stället då.
Ska ju ha film och Buzz kväll med Elena, Therese och Johanna, Patricia blev ju tyvärr sjuk :( Men vi får ta det nån annan dag oxå. Det blir nog nån Saw film, får se vad tjejerna tar med för film.
Fan jag är extremt känslig mot lukt nu alltså, iallafall killarnas lukter på jobbet, fan skaffa nån parfym som luktar gott i stället för gamla trött gubbe!
Nej nu vill jag att klockan ska bli 3 så jag får sluta :) Ska åka förbi Jossans jobb och se om hon kan hjälpa mig fylla på min braständare, se om det går det gick ju inte så bra när pappa och Päron skulle göra det. He he.
Nej nu ska jag jobba!!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: