ThereseStrid

Jag vill inte mer..

Dagen i morgon på jobbet kommer inte bli kul alls, jag har redan ställt in mig på det och de är ju det som jag gör fel, jag vägrar inse att det kan ändras. Försökte verkligen allt jag kunde i dag och jag gjorde ett riktigt bra jobb tyckte jag mot jag har gjort innan. Fick i väg riktigt många på sista passet, men vad får man för det? Absolut ingen bonus och absolut inget "Bra jobbat!" ha ha, det finns inte något som heter så på mitt jobb, glöm det på en gång lixom!
Jag vill inte vakna i morgon och vara tvungen att gå dit, vet ens inte om jag får plats på dagen utan kanske måste börja jobba kvällar nu om det inte går att jobba på dagen. Min dagliga rutin kommer bli helt knas, jag kommer balla ur för minsta lilla då. Mat, sömn, energi och framför allt lust kommer inte funka. Har redan börjat svikta i dag, har inte mått så här dåligt sen sista veckan jag jobba på Kardemumma typ och när jag gick i skolan.
Jag hatar inte få vara på ett ställe man trivs på och mår bra av. Det finns några såna ställen men tyvärr är man alltför sällan på dom.
 Jag vill bara ha sommar och komma härifrån, få ett annat jobb och träffa nya människor, slippa får höra hur jävla dåligt det går för en varje dag. Skulle vara så himla skönt om man fick ett av signalvakts jobben och fick tjäna ihop mycket pengar och bara ta en resa och slippa bekymra sig för att pengarna kommer att räcka denna månad.
Jag hoppas jag kommer få lite mer i lön denna månad än vad jag fick i januari, jag fick 5600 då och det har runt som tur vart men jag har inte unnat mig några större grejer direkt. Men de är kämpigt att alltid behöva tänka på att "Nej jag kan inte köpa den där tröjan, 149 kr är alldeles för dyrt!".
Vill att Erk ska komma hem nu, jag vill umgås med en kompis som jag kan prata med, skratta med och gråta med. Saknar att inte bara kunna åka in till henne och ta en promenad och prata om allt och ingenting.
Hatar det här.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: