ThereseStrid

Jaha nu väntar man bara då..

Håller just nu på att laga lite käk, var ett tag sen jag gjorde riktig mat hemma, gör faktiskt mos och fiskbullar nu de brukar ju bli typ nudlar och wok annars som tar 3 min eller nåt. He he.
 Igår var man ju nere i Gbg och på Liseberg, kändes så himla bra, skulle va jättekul att jobba där alltså! Men man får väl se vad som händer. Var ju även i Örebro i dag så vi får väl se vad de säger oxå!
Jobbigt bara om man skulle vara tvungen att välja! Men de kommer ju fler år och då kan man ju söka igen till nåt av jobben om det skulle vara så.
I morgon är det ju bara att börja jobba igen då, de var rätt skönt att vara långledig faktiskt :) Men denna vecka blir ju kort, bara 3 dagar kvar sen helg igen! Ska slappa hela helgen nu tror jag och spara pengar som vanligt! Ha ha.
Nej nu måste jag kolla till käket!
 Men förresten om nån vet nån bra film så säg till!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonna
skriven :

Va bra! Då behöver ja inte känna att ja läser den i onödan hehe..